Zpátky doma....

20. srpna 2008 v 18:27 | Anette |  Já a blog

tenhle článek je starý už od května, ale jak jsem zjistila, když do nějáké rubriky přidám článek a v té rubrice zůstali staré články tak se ty staré smažou, tak to sem dávám znova....

Ahooooooooooooooooooooooj!!!!! Tak už jsem zpááátky. Jojo jak víte byla jsem na School trip v Praze, ale abych vám neušklodila nachystala jsem vám předem na každý den 10 čláánečků, tak doufám, že se líbily. Ale nepochopíte.. Jsem se vrátila , skvělá náálada a hned mi ji někdo musí zkazit.....Představte si na můj blog přišla nějákáá holka a tvrdila, že mám stejný blog jako ještě někdo jiný... Mrkla jsdem na něj, ale moc podobný mi teda nepřišel a navíc tam ten mají zachvilku smazat. Pak jsem se mrkla na blog té holky a na její SBčka... Moc velký rozdíl mezi těmi blogy tedy nebyl... Co nadělám, lidi.... Tak se pustím do té Prahy třeba se mi zvedne nálada...

Den č1:
Vstávala jsem ve 4 ráno, chááápete to ve 4!!! Ráno normálka akorát se mi dodělala ,už tak nepoužitelná, žehlička na vlasy. Na nádraží jsem přijela pozdě, ale tak znáte mě že . Za chvilinku jsme nastupovaly na vlak. Na vyžádání učitelky s námi jela i máti , ale nakonec to byla vlastně výhoda... Ve vlaku byla nehorázná prdel tak, že jsem ty 4 hoďky přežila celkem v pohodě. Pak jsme šli na ubytovnu.. Vlastně skautskou klubovnu. Ani nevíte jaké jsem měla nervy, jak to bude vypadat. NAkonec to tak strašné nebylo, navíc kde v Praze seženete ubytko za 50 Kč na noc...Vybalioli jsme se a pojedli.. Pak jsme vyrazily do Prahy aby se nám pokaziála tramvaj...Následně sme se přesunuli na Petřín. Super pár lidí , ale nešlo na rtozhlednu bo se báli výšek. Do zrcadlové síně už ale šli všichni. Sem dobrá do zrcadla jsem narazila jenom 3 a po chvilce už sem se i celkem z orientovala. V síni už to ale bylo horší...Odhalila jsem svou skutečnou ( velmi , velmi širokou)postavu. Bylo tam ale i takové zajmavé zrcadlo, že když mě kámoš vzal na krk tak on vypadal jak trpaslík a já jak zlobr... Pak jsme vylezli a po cestě jsme potkávali spoustu cizích velvyslanectví.Po cestě sem pokecala s jednou babou anglicky. Bylo to super jelikož nebyla zu anglie a já ji skvěle rozuměla ( ha a teť se cítím). Šli jsme směrem k Americké kavárně , kterou jsem si pracně vydupala. Ovšem když jsme došli bylo zavřeno , jelikož kavárnu pořesunuli. Pak js¨me jeůli spátky na ubytovnu povečeřet... S kámoškou sme se pěkně rafli , jelikož jsme vařily špagety a, ale každá je chtěla vařit úplně jinak. Když už jsme je dodělali, jí se její porce podařila vysipat na zem , tak sme nakonec napůl sežrali tu mojí...Po večeři jsme jeli na Karlův most. S ká¨mošema jsme se objímali a fotili pod každou sochou , takže si asi dokážete předsatavit jak dlouho nám trvalo most přejít.... Pak jsme se vydali dál do centra a zpátky do ubytovny. POstupně jsme se šli sprchovat. Ela si ze mě dělala srandu, že tam nesmím být jak 2 sekundy, jinak budu mít poroblém. Tak jsem šla ., alwe sprcha byla plná...Když jsem jí otevřela stál tam Mates a myl si nohy. Tak jsem chtěla počkat, ale přišla Hrbková ( učitelka )a vyfakovala ho... V pokoji sem si pak přefénovala vlasy. Pak jsme s holkama ještě chvíli kecaly. Usla jsem po 2 ráno
Den č.2:
V stala jsem asi v 6 50. Detailů vás ušetřím... Namalovala jsem se a narovnala si vlasy. Pojedla atd. Znáte to... Vyrazily jsme na Pražský hrad. Po cestě jsem vyděla fajného pankáče. a chtěla jsem se s ním vyfotit. Pak jsem tam radši nešla. Nechtěla jsem z něho dělat exota. Pak jsme šli ná nádvoří před chrám sv. Víta. Zachvilku přišel ptrůvodce. Měl ke každé blbosti půl hodiny keci. My by to nevadilo, líbylo se mi to. Jen sem ho už po 10 minutách přestala vnímat a nic si napamatuju. Jen sloh , a že jej stavěli 4 archtekti. Někde v zadní části byla parta anglicky mluvících důchodců, tak sme se k nim s ¨Májou přivtěřily a snažily se jim rozumět. Celkem to šlo. Pak jsme šli do zlaté ulička a na Karlův most. Ten jsme měli jenom přejít a jít na Staroměstské náměstí , ale nějak sme se s Májou sekli , takže mám zdrhli.... Nakonec pro más přišla mamina a nasraně nás dotáhla k ostatním... Na staromáku jsme dostali rozchod a my jsme šli na Vídeňskou ulici... Fain cobchody, ale trochu drahé... Pak jme mrkli na orloj a šli sme se najíst do Mekáče. Tam jsem anglicky prohodila k partě němců, že ty dv obslužní stolky u kterých stojí nejsou aktivní. Pak jsme dostali rozhod v New Yorkru a následně šli domů. Tam jsme se převlíkly, pojedli a šli do divadla. Blo super a já se bála jak to bude hrozné. Byli jsme na 3 mušketýrech a vystupovali tam třweba i G.S. Po divadle jsme se šli podívat na noční Prahu. Po cestě jsme se stavyli v několikapatrovém obchodáku.. Koupila jsem si tam plavky, ale fakt moc klááásnýý. Pak jsme šli zase na Orloj. Největší sranda ale byla, že binbal, ale ty figurky nevylezli. Pak jsme šli na Václavák.Tasm mě po cestě zastavil černoch a anglicky mě zval do klubu. Dal mi i VIP pozvánku. Pak jsme jeli na ubytovnu...Zjistily jsme , že nefunguje teplá vo¨da. Tak fain do jedné jsme blbli sd klukama a dětskám šampusem sme oslavovali nározky hned tří spolužáků... Pak jme šli spát, ale já sem si ještě prohlídla jak vypadý má kámoška poslouchající 30STM. Nazvala bych to velkým orgasmem.... Usla sem cca ve 3.
Den č.3:
Task a je tu den odjezdu. Na to, že jsem si včera nemyla vlasy jsem vypadala celkem obstojně...Balení věcí a podobně přeskočím. Prostě jsme jeli na Vyšehrad.Kdo čeká nějáký rozpadlý hrad ten s hluboce mýlí.. Po hradu ani památky.. Spíš jen hradby. Zas sem jančila z vlajky USA a už sme jeli z5. Na ubytovně jsme jen pobrali věci a jeli na vlak. To co jsme dělaly ve vlaku bych radši nekomentovala....Ale bylo toho opravdu hodně. A už jsme jeli domů....Bude se mi ztýskat....
Fotky vám hodím později...Ale až za čas..

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.